سلام

درویشی درويشي سلسله نعمت‌اللهی نعمت‌الهیه نعمه‌الهی نعمه‌اللهیه نعمت اللهی نعمه الهی نعمت اللهي نعمت‌اللهي نعمه‌اللهي نعمت الهیه نعمه اللهیه سلطانعلیشاهی سلطانعليشاهي سلطان علیشاهی سلطان عليشاهي سلطان‌علیشاهی سلطان‌عليشاهي گنابادی گنابادي گنابادیه گناباديه عرفان تصوف صوفی صوفي صوفیه صوفيه عرفا صوفیان صوفيان درویش قطب اقطاب مزار سلطاني سلطانی mysticism sufism shiism sufism shiah sufism islamic sufism nimatullahi order gunabadi

جمعه

اعلانات : صدمین مقاله و یکمین سال انتشار وبلاگ های سلطانعلیشاهی و گنابادی نیوز

در آستانه ورود به یکمین سال انتشار مجموعه وبلاگ های سلطانعلیشاهی و اخبار گنابادیه ، صدمین مقاله در وبلاگ سلطانعلیشاهی منتشر شد .
سعی بر این است که در کنار اطلاع رسانی درست در امور مربوط به سلسله و فقرای نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی ، مطابق نیاز خوانندگان بخشی از مطالبی را که قبلا با تایید بزرگان سلسله چاپ شده در اینترنت منتشر نماییم .
امیدواریم این مجموعه برای محققان و علاقه مندان قابل استفاده بوده و همچنین مورد توجه فقرایی که دسترسی ندارند قرار گرفته باشد .
در اینجا وظیفه داریم از تمامی برادران و خواهران ایمانی و علاقه مندانی که از ابتدا در این امر ما را یاری کرده اند سپاسگزاری کرده و توفیق روز افزون در راه کسب رضای خداوند برای همگان آرزو نماییم .
در پایان از خوانندگان این مجموعه و صاحب نظران درخواست می کنیم نظرات خود را با ما در میان گذارند .
با درخواست توفیق بیشتر و التماس دعا .


خبرنامه
اخبار گنابادیه
سلطانعلیشاهی
Nimatullahi Order Gunabadi
رساله شریفه پند صالح
تماس با سلطانعلیشاهی
تماس با اخبار گنابادیه

برچسب‌ها: